Gepubliceerd: zaterdag 26 september 2020

Artikelindex

Algemene Ledenvergadering 2021

Vriendendag en -rit op zaterdag 30 oktober 2021

Op zaterdag 30 oktober vindt de jaarlijkse ledenvergadering plaats. Dit jaar (gelukkig) weer gevolgd door de traditionele Vriendenrit, nu met een mat’54 trein die we decennia geleden voor het laatst zagen. We gaan rijden met de combinatie 386 van het Spoorwegmuseum en de 766 van de Stichting Hondekop.

De Algemene Ledenvergadering begint om 10.00 u in de Bedrijfsschool van het Spoorwegmuseum. De Vriendenrit begint in ons Museum om 12.53 u. De laatste stop is gepland in Amersfoort (18.52 u – 19.13 u). Aankomst Museum om 19.36 u.

Aanmelden voor de Vriendenrit en/of de Ledenvergadering kan hier en wel tot en met zaterdag 23 oktober.

Betaling van de excursiekosten € 35,00 kan tot en met 23 oktober via de betaalmogelijkheid op het aanmeldingsformulier of door overmaken van dit bedrag op bankrekeningnummer NL24 FVLB 0699310318 t.n.v. Penningmeester Vrienden Spoorwegmuseum met vermelding van uw lidmaatschapsnummer.

Wat betreft de corona maatregelen meld ik u alvast bij voorbaat dat het Museum bij de ingang van de vergaderzaal een corona check zal doen. NS heeft ons laten weten dat zolang van overheidswege een verplichting is tot het dragen van een mondkapje in het OV, ook voor onze trein deze verplichting geldt.